یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

شورت زنانه

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

شورت زنانه

۴۵ بازديد

انواع شورت زنانه

شورت زنانه از متنوع ترين انواع لباس زير زنانه مي باشد كه از نظر جنس پارچه و طرح و رنگ بندي با هم تفاوت هاي زيادي دارند. دختران جوان و بانوان در تمام گروه هاي سني مختلف به اين نوع از لباس هاي خود اهميت زيادي مي دهند و زيبايي و تناسب آنها با اندام و رنگ پوست باعث ميشود تا اعتماد به نفس تا حد زيادي تقويت شود. علاوه براين، شورت زنانه اگر به درستي انتخاب شود، نه تنها باعث ميشود تا اندام و حالت بدن زيباتر جلوه كند، بلكه در شكل ظاهري پيراهن و شلوار نيز تاثيرگذار است.

شورت زنانه مجلسي

يكي از مهم ترين نكاتي كه تمام دختران جوان و خانم ها بايد بدانند اين است كه شورت هاي استفاده شده در طول روز گزينه مناسبي براي لباس هاي مجلسي نمي باشد. دلايل زيادي براي اين حرف وجود دارد كه از مهم ترين آنها مي توان به فرم و شكل ظاهري بدن با شورت هاي مجلسي اشاره نمود. برخي از شورت هاي مجلسي شباهت زيادي به گن داشته و در نتيجه باعث ميشود تا چاقي پهلوها و شكم پوشانده شود و در نهايت فرم بهتري به اندام ها خواهد داد. علاوه براين، با توجه به اينكه اغلب لباس هاي مجلسي تنگ مي باشند و به بدن كاملا چسبيده ميشوند، لذا بايد شورت هايي را پوشيد كه خط و محل درز آنها كمتر از روي لباس قابل مشاهده باشد.

با توجه به اهميت زياد شورت هاي مورد استفاده براي لباس هاي مجلسي، تنوع نسبتا زيادي در آنها وجود دارد و مي توان متناسب با نوع و قد لباس و همچنين رنگ آن و اندام فرد گزينه هاي متعددي را انتخاب نمود. از جمله شورت هاي مجلسي زنانه مي توان به نوع اسفنجي و بدون بند و همچنين ليزري اشاره نمود كه نوع اسفنجي براي بزرگتر و خوش فرم نشان دادن باسن كاربرد داشته و نوع بدون بند و ليزري نيز درز نداشته و خط آن از روي لباس قابل مشاهده نمي باشد.

شورت زنانه نخي

استفاده از شورت در طول روز به مدت طولاني به مرور باعث ميشود تا مشكلات متعدد پوستي و غيره را براي خانم ها بوجود آورد. به همين دليل لازم است به جنس اين لباس ها و همچنين بهداشت آن توجه زيادي شود. يكي از كاربردي ترين و بهترين شورت هاي زنانه از پارچه هاي نخي توليد ميشوند كه مانع از رخ دادن حساسيت هاي پوستي شده و شستشوي آنها آسان بوده و از رشد قارچ در بدن جلوگيري خواهد نمود. علاوه بر جنبه سلامتي شورت هاي نخي زنانه، تنوع در رنگ اين لباس ها بسيار زياد بوده و متناسب با رنگ ساير لباس ها مي توان گزينه هاي مناسب و متعددي را انتخاب كرد.

شورت زنانه فانتزي

برخلاف تصور بسياري از افراد، توجه به طرح و رنگ و شكل ظاهري لباس هاي زير براي روحيه خانم ها اهميت زيادي دارد و در واقع بانوان بايد بدانند كه با پوشيدن لباس هاي زير و شورت هاي جذاب در واقع به خودشان احترام بيشتري مي گذارند. يكي از بهترين گزينه ها براي ايجاد تنوع در لباس ها، استفاده از شورت هاي زنانه فانتزي مي باشد. همان طور كه از نام اين لباس ها مشخص است، رنگ و طرح و حتي برش هاي روي لباس كاملا خلاقانه و فانتزي بوده و قطعا در شاد شدن روحيه نقش بسيار مهمي خواهد داشت. يكي از مهم ترين نكاتي كه در اين گروه از شورت ها وجود دارد، تنوع بالا و تناسب طرح هاي آن با گروه سني هاي مختلف مي باشد. به طوريكه برخي از مدل هاي بسيار زيبا و عروسكي و فانتزي براي دختران جوان طراحي شده و برخي از آنها براي خانم هاي متاهل كاربرد زيادي داشته و كاملا جذاب مي باشند.

شورت فانتزي- لين

شورت فانتزي

شورت لامباداي

شورت لامباداي يكي از گزينه هاي بسيار پرطرفدار براي دختران و خانم هاي جوان مي باشد كه با نام شورت هاي بندي نيز شناخته شده مي باشند. با توجه به اينكه اين لباس ها بدون درز مي باشند، در نتيجه مي توان آنها را با لباس هاي مجلسي و شلوار و شلوارك استفاده نمود. در حالت كلي مي توان شورت هاي لامبادا را به دو گروه كلي thong و g string تقسيم نمود كه thong داراي بندهاي باريك بوده و قسمت پشت لباس فقط از يك بند نازك تشكيل شده و يك لايه نسبتا پهن براي قسمت جلوي لباس استفاده ميشود. در نوع g string قسمت پشت لباس با مهره هاي جذاب به كمر متصل شده و گزينه اي مناسب براي زوج هاي جوان خواهد بود.

با توجه به تنوع زياد در پارچه هاي تور و گيپور يا كشي به كار رفته براي اين لباس ها، با استقبال بسيار زيادي از سوي خانم ها مواجه شده اند. نكته بسيار مهمي كه لازم است در انتخاب و خريد شورت هاي زنانه لامبادا به آن توجه شود، عدم استفاده از اين لباس ها براي مدت زمان طولاني و متوالي مي باشد. توجه داشته باشيد كه شورت هاي لامبادا اگر در طول شبانه روز به مدت طولاني استفاده شوند، ممكن است باعث عفونت و قارچ در بدن شوند و به همين دليل بايد نسبت به تعويض و شستشوي آن در زمان كوتاه دقت شود.

شورت فانتزي- لين

شورت لامباداي

شورت زنانه طرح دار

سليقه و خواسته افراد مختلف از لباس و طرح و رنگ آن با هم متفاوت مي باشد و به همين خاطر است كه برخي شورت زنانه ساده را ترجيح مي دهند و در مقابل افراد زيادي هستند كه طرح دار بودن لباس را در اولويت قرار مي دهند. شورت زنانه طرح دار يكي از گزينه هاي بسيار پرطرفدار در ميان دختران جوان و نوجوان مي باشد كه داراي طرح هاي عروسكي و فانتزي جذاب هستند. جنس اين شورت ها اغلب كشي بوده و تنوع در طرح و رنگ آن بسيار زياد مي باشد و متناسب با سليقه افراد مختلف مي توان گزينه هاي زيادي را انتخاب و خريداري نمود. البته توجه داشته باشيد كه پوشيدن اين شورت ها با لباس هاي مجلسي نازك گزينه مناسبي نخواهد بود چون طرح آن براحتي ديده ميشود و زيبايي لباس را خواهد گرفت.

شورت زنانه گيپوري

شورت زنانه گيپوري را مي توان با شورت زنانه شيك يكسان در نظر گرفت، چون برش و الگوي به كار رفته در اين لباس بسيار متنوع بوده و زيبايي اندام را صد چندان خواهد كرد. برش و طرح هاي به كار رفته در اين شورت ها زياد مي باشد و مي توان براحتي آنها را با سوتين ست كرد و بدون شك در جذاب تر شدن بدن تاثير زيادي خواهد داشت. اين گروه از شورت ها را نه تنها مي توان با شلوار و شلوارك استفاده نمود، بلكه براي لباس هاي مجلسي نيز كاربرد دارد. البته براي لباس هاي مجلسي بايد توجه داشته باشيد كه گيپور شورت طرح برجسته نداشته باشد، در غير اين صورت خط درز و برش و همچنين طرح پارچه آن براحتي از روي لباس ديده ميشود.

شورت گيپوري - لين

شورت گيپوري

شورت اسفنجي

از ديگر شورت هاي زنانه كه بسيار پرطرفدار مي باشند، شورت هاي اسفنجي هستند. همان طور كه از نام اين لباس ها مشخص است، از يك لايه اسفنج براي برجسته تر شدن اندام و خوش فرم ديده شدن در آنها استفاده ميشود. عليرغم خوش فرم تر ديده شدن اندام با شورت هاي زنانه اسفنجي، لازم است به اين نكته نيز توجه داشته باشيد كه استفاده طولاني مدت از آنها موجب تعريق بدن و ايجاد حساسيت هاي پوستي و عفونت مي گردد. به همين دليل است كه اين لباس ها بيشتر براي مهماني و جشن كاربرد دارد.

شورت زنانه عروسكي

شورت زنانه عروسكي در گروه شورت فانتزي قرار ميگيرند و با توجه به اينكه در قسمت جلو يا پشت اين لباس ها از عروسك هاي جذاب و برجسته استفاده ميشود، لذا انتخاب آنها براي مهماني يا لباس هاي روزانه گزينه مناسبي نخواهد بود. شورت زنانه عروسكي بيشتر براي زوج هاي جوان و به همراه لباس خواب مورد استفاده قرار ميگيرد. تنوع در طرح و رنگ و شكل عروسك هاي به كار رفته در اين لباس ها بسيار زياد مي باشد و در زمان خريد با كمي مقايسه مي توان گزينه هاي جذاب و زيبايي را خريداري كنيد.

نكات مهم در خريد شورت زنانه

همان طور كه اشار شد، تنوع در شورت و ساير لباس هاي زير بسيار زياد مي باشد و هميشه انتخاب همه آنها گزينه مناسبي نخواهد بود. به همين دليل بهتر است چند نكته مهم را در خريد شورت زنانه مد نظر داشته باشيد كه عبارتند از:

  • انتخاب شورت با سايز مناسب: پوشيدن شورت هاي تنگ و بسيار چسبان و سايز كوچك تر از اندام فرد نه تنها به سلامت بدن آسيب وارد مي كند، بلكه فرم اندام را نيز تحت تاثير قرار داده و زيبايي آن را از بين ميبرد. در مقابل، انتخاب شورت هاي بزرگتر نيز بدن را كاملا شلخته خواهد كرد.
  • به جنس شورت در هنگام خريد توجه كنيد. اين مسئله مخصوصا براي شورت هايي كه در طول روز استفاده ميشوند حائز اهميت بوده و بهتر است نوع نخي و بدون حساسيت را انتخاب كنيد.
  • با توجه به نوع لباسي كه مي پوشيد بايد شورت را انتخاب كنيد. به عنوان مثال، پوشيدن شورت هاي گني با شلوارهاي فاق كوتاه گزينه اي بسيار اشتباهي مي باشد كه به شدت بر زيبايي ظاهري شما تاثير منفي ايجاد خواهد كرد.
  • شورت هايي را انتخاب كنيد كه بتوانيد با سوتين براحتي ست كنيد. البته اين مورد را نمي توان هميشه رعايت كرد، اما بهتر است در زمان خريد به اين مسئله توجه داشته باشيد تا با يك تير دو نشان بزنيد.

راهنماي انتخاب سايزبندي شورت

انتخاب سايز مناسب براي لباس هاي زير درست به اندازه ساير لباس ها اهميت دارد و نبايد از آن غافل شد. سايز بندي شورت زنانه بر اساس اندازه دور باسن و كمر تعيين مي شود. در جدول زير مي توانيد سايزبندي شورت زنانه را مشاهده نماييد.

جدول انتخاب سايز شورت - لين

جدول انتخاب سايز شورت

خريد اينترنتي شورت زنانه

لين يكي از بزرگترين توليدكنندگان لباس زير در ايران مي باشد كه فعاليت خود را از سال 1357 آغاز نموده است. تنوع و كيفيت محصولات اين برند كاملا به اثبات رسيده و به دليل تقاضاي زياد براي خريد آنها، امكان خريد اينترنتي شورت و ساير لباس هاي زير توسط اين برند فراهم شده است. لازم به ذكر است كه محصولات اين برند نه تنها شامل شورت هاي تك مي باشد، بلكه ست شورت و سوتين با رنگ و طرح هاي متنوع و جذاب و متناسب با شرايط سني و سايز هاي مختلف ارائه مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.