سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

لباس خواب زنانه

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

لباس خواب زنانه

۵۰ بازديد

انواع لباس خواب زنانه

لباس خواب زنانه يكي از مهم ترين لباس هايي مي باشد كه نه تنها براي داشتن خواب بهتر و راحت تر كاربرد دارد، بلكه براي جلب رضايت بيشتر شريك زندگي نيز به آن توجه ميشود. انتخاب طرح و رنگ اين لباس ها بايد كاملا هوشمندانه و با دقت انجام شود تا در نهايت بتوان به هدف اصلي از پوشيدن اين لباس دست پيدا كرد. با توجه به تنوع بسيار زياد در اين لباس ها و ويژگي هاي متفاوتي كه هر يك دارند.

لباس خواب فانتزي

با توجه به تنوع زياد در اين لباس ها، براي گروه سني هاي مختلف مي توان نمونه هاي جالب و جذاب زيادي را مشاهده نمود. يكي از كاربردي ترين و پرطرفدارترين لباس خواب هاي زنانه، لباس هاي فانتزي مي باشند كه با استقابل بسيار زيادي از سمت دختران و خانم هاي جوان مواجه شده اند. اين نوع لباس ها از نظر جنس پارچه به كار رفته براي آنها تنوع زيادي داشته و انواع پارچه هاي تور، گيپور، ساتن، ريون و كشي و حتي نخي در آنها استفاده ميشوند. اصلي ترين تفاوت اين مدل با ساير لباس ها در طرح آنها مي باشد. در برخي از مدل ها ممكن است قسمت بالا تنه و پايين تنه با بندهاي متعدد و چرم به هم متصل باشند و در برخي اين دو قسمت كاملا جدا از هم بوده و حتي ممكن است به صورت پيراهن هاي كوتاه طراحي شوند. خريد لباس فانتزي مي تواند يكي از بهترين انتخاب ها براي خانم هاي جوان باشد و زيبايي اندام آنها را بهتر جلوه خواهند داد.

لباس خواب فانتزي - لين

لباس خواب عروس

يكي از مهم ترين شب ها در زندگي بسياري از خانم ها، شب عروسي آنها مي باشد و به همين دليل تلاش مي كنند تا بهترين و زيباترين ظاهر را در آن شب داشته باشند. لذا بايد خريد لباس خواب عروس را با دقت و مقايسه بسيار زيادي انجام مي دهند تا در نهايت بتوانند بهترين گزينه را انتخاب كنند.

لباس خواب عروس تنوع زيادي از نظر جنس و طرح دارند، اما انتخاب نمونه هايي كه داراي جنس هاي نخي مي باشند بدون شك گزينه مناسبي براي اين شب نخواهد بود. لباس كوتاه و حرير، تور و گيپور و لباس هايي كه داراي چاك هاي بلند مي باشند، با توجه به اندام فرد مي توانند انتخاب مناسبي باشند. علاوه بر تنوع در جنس به كار رفته براي اين لباس ها، رنگ هاي استفاده شده در آنها نيز بسيار متنوع مي باشند كه البته اغلب افراد خريد لباس هاي سفيد و قرمز را ترجيح مي دهند و از پوشيدن لباس هاي مشكي و تيره اغلب افراد خودداري ميكنند.

لباس خواب عروس - لين

بادي

لباس خواب بادي زنانه از ديگر نمونه هاي بسيار پرطرفدار و البته جذاب و تحريك كننده مي باشد كه شباهت زيادي به مايوهاي يك تكه شنا دارند، اما پارچه هاي به كار رفته در اين لباس ها اغلب تور و گيپور و پارچه هاي كشي و نايلوني مي باشد. طرح هاي ساده اين لباس ها يكي از گزينه هاي مناسب براي افراديست كه ترجيح مي دهند تا پوششي بدون از شلوغي داشته باشند. در مقابل، آن دسته از افرادي كه به دنبال لباس هاي تحريك كننده مي باشند، لباس خواب بادي گيپور و تور با برش هاي خاص در بخش هاي مختلف آن بهترين انتخاب براي آنها خواهد بود. تنوع در لباس هاي بادي زنانه زياد مي باشد، اما پرطرفدارترين آنها لباس هاي تور مشكي مي باشد كه باعث ميشوند تا پوست بدن و زيبايي اندام بهتر جلوه كند.

لباس خواب ساتن

لباس خواب ساتن در تمام گروه هاي سني طرفداران خاص خودش را دارد و نه تنها خانم هاي جوان، بلكه بانوان ميانسال نيز از آن استفاده مي كنند. مسئله بسيار مهم در خريد لباس خواب ساتن زنانه توجه به طرح و مدل آن مي باشد، چون تنوع در اين لباس ها به اندازه لباس هاي فانتزي نمي باشد و اغلب به صورت پيراهن هاي كوتاه يا بلند و چاكدار طراحي ميشوند.

از ديگر ويژگي هاي لباس هاي ساتن، ماندگاري بالاي آنها مي باشد كه به دليل استحكام مناسب پارچه آنها مي توان براي مدت زمان بيشتري از اين لباس استفاده نمود.

از آنجا كه تحريك پذير بودن و زيبايي لباس خواب اهميت بسيار زيادي دارد، لذا بهتر است لباس هاي ساتن با رنگ هاي جذاب را انتخاب كنيد كه بخش هايي از آن با پارچه هاي گيپور و تور تزئين شده باشند.

لباس خواب ساتن - لين

لباس خواب زنانه حرير

پارچه هاي حرير به دليل لطافت بسيار بالايي كه دارند، خواب بسيار خوب و آرامش بخشي را برايتان به ارمغان خواهند آورد. علاوه براين، لباس هاي حرير از تنوع طرح بالايي برخوردار بوده و پيراهن هاي كوتاه و حتي بلند آن مي تواند باعث رضايت بيشتر خانم ها و شريك جنسي آنها گردد. لباس هاي حرير در دو گروه آستر دار و بدون آستر طراحي ميشوند كه بستگي به ميزان نازك بودن پارچه اصلي دارد. با توجه به جنس پارچه هاي حرير، اين لباس ها بيشتر به صورت پيراهن مي باشند و طراحي آنها به صورت فانتزي و دو تكه كمتر انجام ميشود.

 

نكاتي كه بايد قبل از خريد لباس خواب بدانيم

همان طور كه اشاره شد، لباس خواب به دلايل مختلف اهميت بسيار زيادي دارد و به همين دليل بايد در انتخاب آنها دقت كافي انجام شود. برخي از موارد و نكات مهمي كه قبل از انتخاب و خريد بايد به آن توجه عبارتند از:

سايزبندي

يكي از اشتباهي كه بسياري از افراد براي لباس خواب زنانه دارند، عدم توجه به سايز مناسب آنها مي باشد و لازم است بدانيد، به همان اندازه كه متناسب بودن سايز براي لباس هاي بيرون اهميت دارد، در اين لباس ها نيز مهم مي باشد. لباس هاي بسيار زيبا با طرح هاي فوق العاده جذاب اگر با سايز و اندام شما سازگار نباشد، قطعا جلوه خوبي نداشته و حتي نتيجه عكس دارند.

سايز بندي لباس خواب بر اساس دور سينه، دور كمر و دور باسن افراد تعيين ميشود. به عنوان مثال، اگر دورسينه شما 72، دور كمر 84 و دور باسن 126 باشد، در اين صورت لباس هاي سايز x را بايد انتخاب كنيد. در مقابل، اگر دورسينه 80، دور كمر 86 و دور باسن 128 باشد، در اين صورت انتخاب لباس هاي xl گزينه مناسبي خواهد بود.

قيمت لباس خواب

گزينه بعدي كه بايد در زمان خريد به آن توجه داشت، قيمت لباس خواب مي باشد كه تفاوت هاي زيادي در آنها وجود دارد. در حالت كلي نمي توان قيمت و نرخ ثابت و مشخصي را براي اين گروه از لباس ها ارائه داد، چون فاكتورهاي بسيار زيادي در نرخ گذاري آنها تاثيرگذار مي باشند. از مهم ترين فاكتورهايي كه در نهايت منجر به گران يا ارزان بودن لباس ميشود، جنس و طرح و سايز آنها مي باشد. به عنوان مثال، لباس هاي نخي از نظر قيمت در اغلب مواقع ارزان تر از نوع گيپور و ساتن مي باشند. علاوه براين، لباس هاي فانتزي و بادي به دليل نوع طراحي به كار رفته براي آنها گران تر از پيراهن هاي ساده و كوتاه خواهند بود.

از ديگر مواردي كه در تعيين قيمت لباس خواب زنانه نقش دارند، برند توليد كننده آنها مي باشد. برندهاي خارجي حتي اگر از نظر كيفيت در سطح پايين تر يا همسان با نمونه هاي داخلي باشند، به دليل نوسانات ارز گران تر مي باشند. همچنين لازم به ذكر است كه خريد لباس از توليدكننده اصلي هميشه ارزان تر و به صرفه تر خواهد بود، چون با افزايش واسطه ها قيمت ها نيز به صورت صعودي رشد خواهد داشت.

رنگ و طرح

براي داشتن انتخاب بهتر و مناسب، لازم است به رنگ و طرح لباس توجه زيادي داشته باشيد. رنگ لباس با توجه به رنگ پوست افراد تعيين ميشود و قطعا شما بهتر اطلاع داريد كه كدام رنگ با پوست شما سازگاري داشته و در زيباتر جلوه دادن آن موثر خواهد بود. علاوه براين، بهتر است قبل از خريد طرح هاي مختلف و متنوع را با هم مقايسه كنيد و نمونه هايي را انتخاب نماييد كه با اندام شما سازگاري بهتري داشته باشند.

چرا بايد لباس خواب بپوشيم

برخلاف تصور اغلب افراد، لباس خواب تنها مختص خانم هاي متاهل نمي باشد، بلكه تمام افراد در هر گروه سني بايد لباس مناسبي را براي داشتن خواب و استراحت بهتر انتخاب كنند. پوشيدن لباس مناسب با جنس هاي نرم و لطيف باعث ميشود تا كيفيت خواب بهتري داشته باشيد. علاوه براين، انتخاب صحيح آن باعث ميشود تا پارتنر و شريك زندگي شما احساس بهتري داشته باشد و اين در دوام رابطه بدون شك موثر خواهد بود.

لباس خواب ساتن - لين

خريد اينترنتي لباس خواب زنانه

با توجه به تنوع بسيار بالا در لباس از نظر رنگ و طرح و قيمت و جنس، مقايسه آنها با خريد حضوري كار سختي مي باشد. اين مسئله با خريد اينترنتي لباس خواب زنانه براحتي قابل حل بوده و فرصت مقايسه در كمترين زمان برايتان فراهم خواهد شد. علاوه براين، با خريد اينترنتي واسطه ها تا حد زيادي حذف شده و در نهايت لباس را با قيمت مناسب و ارزان تري خريداري خواهيد نمود.

گروه توليدي لين يكي از بزرگترين توليدكنندگان انواع لباس زير زنانه مي باشد كه بيش از نيم قرن سابقه فعاليت داشته و مي توانيد بدون واسطه و با قيمت ارزان محصولات آن را اينترنتي خريداري نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.