یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

لباس زير زنانه

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

لباس زير زنانه

۴۲ بازديد

لباس زير زنانه يكي از مهم­ترين و اساسي ترين­ انواع پوشاك براي تمام بانوان است. از آن جايي كه لباس هاي زير زنانه در ارتباط مستقيم با بدن است به همين منظور لباس زير زنانه در اين از ميان اهميت بسيار زيادي و البته دو چنداني برخوردار است چرا كه بيشترين تماس را با پوست دارد در نتيجه ارتباط مستقيم با سلامتي خانم ها خواهد داشت. لباس زير زنانه يكي از پر مصرف ترين پوشاك است پس ضروري است كه با انواع آن و اقسام آن آشنا شوند.

انتخاب لباس زير مناسب تاثير بسيار زيادي در سلامت فردي دارد. زيرا در صورتي كه لباس زير (سوتين) كيفيت خوبي نداشته باشد و يا از مواد اوليه مرغوب تهيه نشده باشد مي­تواند صدمات جبران ناپذيري به بدن وارد كند. از انواع لباس زير زنانه مي­توان به شورت و سوتين اشاره كرد. لباس هاي زير زنانه در انواع مختلف و با رنگ­هاي متفاوتي در بازار موجود است. بانوان مي­توانند با توجه به سايز خود لباس زير مناسب را انتخاب كنند. در زمان هاي قديم لباس هاي زير زنانه داراي تنوع زيادي نبود. اما امروزه در بازار به راحتي مي­توان لباس زير را در طرح هاي مختلف مشاهده كرد. در ادامه همراه ما باشيد تا در مورد لباس هاي زير زنانه بيشتر با هم صحبت كنيم.

براي من ، لباس زير زنانه چيزي بيش از پارچه هاي توري زيبا و حس نرمي و ابريشم وار است. انتخاب لباس زير در واقع دروازه اي است براي پذيرش و دوست داشتن بدن و احساس ارزش توجه ، خواه از خودمان يا شخص ديگري باشد. البته روند دوست داشتن خود براي همه متفاوت است و من نمي گويم لباس زير پاسخي براي پذيرش خود است ، اما يك چيز كه به آن اعتقاد دارم اين است كه سريعترين راه براي پذيرش بيشتر بدن شماست.

خريد لباس زير - لين

تاريخچه ابداع و توليد لباس زير زنانه

لباس زير زنانه يكي از ضروري ترين و مهم ترين لباس هايي مي باشد كه از دوران بلوغ پوشش آن آغاز ميشود. اين لباس ها كه با نام هاي مختلفي از قبيل سينه بند، سوتين و كرست نيز شناخته شده مي باشند، از گذشته تا امروز با تغيير و تحول بسيار زيادي مواجه شده اند، به طوريكه نمونه هاي مدرن آن هيچ شباهتي با نمونه هاي اوليه آنها ندارند.

ابداع سوتين - لين

تاريخچه لباس زير

با مرور اسناد و مدارك به جاي مانده از گذشته، مشخص شده است كه پوشيدن لباس زير از 450 سال قبل از ميلاد مسيح توسط زنان يوناني و به منظور پوشاندن هر گونه برجستگي در اندام ها آغاز شده است. اين سبك لباس تا 285 سال پس از ميلاد مسيح ادامه داشته و در قرون وسطي تغييراتي در آن اعمال شده و به نام كرست مورد استفاده قرار ميگرفت. لازم به ذكر است كه استفاده از اين لباس ها در آن دوران عملي شيطاني بوده و بسياري از افراطيون پوشيدن آن را گناه بزرگ تلقي مي كردند. طراحي لباس زيرهاي تقريبا مشابه با نمونه هاي امروزي از قرن 12 ميلادي آغاز و در سالهاي بعد نيز تغييراتي كلي در طرح آنها بوجود آمد. لباس زيرهايي كه در اين سالها بيشتر شبيه به لباس نيم تنه بودند، به مرور در سال 1913 به چيزي مشابه با آنچه در دنياي امروز استفاده ميشود تبديل شد. در نهايت براي اولين بار در سال 1914 مري فيليپس جيكوب لباسي متشكل از دو تكه پارچه كه با روبان به هم متصل هستند را با نام برسلي ثبت اختراع نمود كه اين نام در نهايت به Bra در سال 1920 تغيير پيدا كرد.

كورست - لين

شكل اوليه كورست

صنعت لباس زير

امروزه صنعت توليد لباس هاي زير زنانه مانند شاخه هاي ديگر صنعت مد و فشن پيشرفت بسيار زيادي كرده است. طراحي لباس­هاي زير با جديدترين فناوري­هاي روز دنيا را براي تمام خانم­ها به يك كار هيجان انگيز تبديل كرده است. در حال حاضر انواع لباس هاي زير زنانه را به راحتي مي­توان با مراجعه به فروشگاه لباس زير زنانه به صورت حضوري و يا حتي اينترنتي خريداري كنيد. در صورتي كه تا به حال تجربه خريد اينترنتي نداشته ايد مي­توانيد با مشاهده عكس لباس زير زنانه در وب سايت ها اقدام به خريد كنيد. بيشتر خانم ها تمايل بيشتري به خريد ست لباس زير دارند و از اين رو به دنبال مدل هايي هستند كه شورت و سوتين با هم ست باشند.

امروزه صنعت لباس هاي زير زنانه با تحولي شگرف روبرو شده است و مدل لباس زير زنانه نسبت به گذشته تفاوت زيادي كرده است. اين تفاوت تنها منحصر به مدل نبوده و از نحوه دوخت تا جنس پارچه نيز تغيير كرده است. بيشتر بانوان به دنبال مدل لباس هاي زير زنانه خارجي هستند و ترجيح مي­دهند در ست لباس زير خود نيز از جديدترين هاي مد و فشن بهره مند شوند. اگرچه در اين بين خانم هايي هستند كه بيشتر به دنبال لباس زير فانتزي زنانه هستند.

 


 

انواع لباس زير زنانه

لباس زير زنانه انواع مختلفي دارند از جمله شورت, سوتين,گن, تاپ شورت و … . هر كدام از آن ها اقسام و سايز هاي مختلفي دارند و به توجه به سن خريدار مدل هاي متفاوتي پيش روي خريدار قرار خواهد گرفت. شورت انواع مختلفي دارد از جمله كلاسيك, پادار, هيپ هاگرز, تانگ, فرانسويي, جي استرينگ, چسبنده, گني, برزيلي, شورت بدون درز و لامبادا.

هر كدام از  اين شورت ها براي پوشيدن در زير يك نوعي از لباس مناسب است. براي مثال شورت پادار براي پوشيدن در زير دامن و پيراهن كوتاه مناسب است يا شورت گني براي شلوار هايي با فاق بلند و پيراهن هاي اندامي مناسب است .گن يك نوع لباس زير زنانه است كه در زير لباس براي خوش فرم نشان دادن اندام پوشيده مي شود. يك سري از افراد تحمل فشاري كه گن به بدن وارد مي كنند را ندارند پس ما به آن ها شورت گني را پيشنهاد مي كنيم.  سوتين نيز داراي مدل هاي مختلفي است.

از جمله سوتين بدون درز، اسپرت، دكلته و سوتين هاي تبديل شونده. سوتين تبديل شونده به سوتين هايي گفته مي شود كه كه قابل تغيير هستند و به شما اين امكان را  مي دهد كه از آن به عنوان سوتين معمولي و هم به عنوان سوتين دكلته استفاده كنيد. سوتين ها از نوع متريال به انواع مختلفي تقسيم مي شوند.

از جمله سوتين جك دار, اسفنجي فشرده و معمولي كه سوتين معمولي از همه ي آن ها بهتر است. تاپ و شورت نوعي لباس راحتي است كه پيشنهاد بسيار خوبي براي فصل گرماست كه آن را مي توان به عنوان لباس زير زنانه استفاده نمود. در هنكام خريد تاپ و شورت به نخي بودن پارچه ي آن توجه كنيد.

همانطور كه گفته شد لباس­ هاي زير انواع مختلفي دارند، اما اغلب افراد ممكن است با نام و يا كاربرد آن­ها آشنا نباشند.

 

لين - لباس زير زنانه - انواع لباس زير زنانه

 

در ادامه به معرفي برخي از آن ها مي­پردازيم

لباس زير ورزشي

يكي از مهمترين نكات هنگام ورزش كردن استفاده لباس زير مناسب است. از اين رو بايد از لباس­هاي زير مناسب براي فعاليت­هاي ورزشي استفاده كرد. جنس اين لباس­ها از نخ بوده و موجب تسهيل انجام حركات ورزشي مي­شود.

لباس زير كاستوم

شايد شما تا به حال كلمه كاستوم را نشنيده باشيد و از خود بپرسيد لباس زير كاستوم چيست؟ در طراحي لباس زير كاستوم از يك شخصيت كارتوني و يا واقعي و يا حتي يك حرفه وشغل الهام گرفته شده است. اين لباس­ها بيشتر جنبه فانتزي دارند و مي­توانند يك تجربه متفاوت براي افرادي باشند كه به تنوع علاقه دارند. براي خريد لباس زير فانتوم مي­توانيد به فروشگاه­ لباس­هاي زير مراجعه كنيد.

سوتين

شايد كمتر كسي باشد كه با كلمه سوتين آشنا نباشد. اما بيشتر افراد تمام مدل هاي سوتين را به خوبي نمي­شناسند. برخي از اين مدل­ها عبارتند از:

  • جكدار: سوتين­ هاي جك دار براي فرم دادن سينه به سمت بالا و كم كردن فاصله دو سينه به كار مي­روند.
  • شيردهي يا پرستاري: اين سوتين براي مادراني كه در دوران شيردهي خود قرار دارند بسيار مناسب است. سوتين شيردهي شامل دكمه هايي است كه قابل باز كردن هستند. مادران به راحتي مي­توانند به نوزادان خود بدون نياز به درآوردن كامل سوتين شير بدهند.
  • پوش آپ: وجود يك شكاف در ميان دو گودي كاسه اين سوتين را براي استفاده از زير تيشرت بسيار مناسب كرده است. زيرا سوتين پوش آپ بر روي تيشرت رد نمي­ اندازد.
  • سوتين كپسول دار: بارزترين ويژگي اين سوتين­ها جريان راحت هوا در سطح پستان مي­باشد. جريان هوا شما را از بيماري­هاي پوستي مانند قارچ مصون مي­دارد.

امروزه سوتين ها با توجه به كيفيت مواد اوليه به كار رفته در آن­ها در قيمت هاي مختلفي در بازار موجود هستند. شما مي­توانيد با مراجعه به فروشگاه­هاي آنلاين براي خريد اينترنتي سوتين ارزان اقدام كنيد.

خريد لباس زير زنانه لين

شورت

اولين لباسي كه هر فرد بر تن مي­كند شورت است. امروزه شورت نيز مانند سوتين انواع مختلفي دارد. اين مدل­ها عبارتند از:

  • پادار: اين شورت­ها در قسمت ران نيز داراي پارچه هستند و بيشتر شبيه شورت­هاي مردانه هستند.
  • هيپ هاگرز: در اين مدل كش كمر روي باسن قرار مي­گيرد و براي استفاده از زير شلوارهاي فاق كوتاه بسيار مناسب هستند.
  • گني: مهم­ترين ويژگي اين شورت پوشش كامل شكم تا بالاي ناف است. شورت­هاي گني يكي از مدل هاي محبوب براي پوشيدن از زير لباس­هاي اندامي هستند.
  • لامبادا: يكي از شيك ترين شورت­هاي موجود در بازار لامبادا است. اين شورت­ ها با توجه به ظرافتي كه دارند براي پوشيدن از زير دامن­ هاي تنگ بسيار مناسب هستند. اين شورت­ها براي تمام سايزها موجود است. در صورتي كه پلاس سايز هستيد مي­توانيد براي خريد شورت لامبادا سايز بزرگ به فروشگاه­ها مراجعه كنيد.

امروزه لباس­هاي زير براي تمام سليقه ها، سايزها و فرم هاي بدني طراحي شده است. از اين رو بانوان مي­توانند به راحتي لباس زير فانتزي دخترانه مورد علاقه خود را پيدا كنند. البته نبايد فراموش كرد كه اگر از علاقه مندان به لباس خواب زنانه هستيد خبر خوب براي شما اين است كه لباس هاي راحتي نيز در انواع مختلف در بازار موجود است و شما براي خريد لباس راحتي زنانه كافي است سري به مغازه هاي فروش لباس زير و راحتي بزنيد.

“امروزه صنعت توليد لباس زير مانند شاخه هاي ديگر صنعت مد و فشن پيشرفت بسيار زيادي كرده است. طراحي لباس­هاي زير با جديدترين فناوري­هاي روز دنيا خريد لباس زير زنانه را براي تمام خانم­ها به يك كار هيجان انگيز تبديل كرده است. در حال حاضر انواع لباس هاي زير زنانه را به راحتي مي­توان با مراجعه به فروشگاه به صورت حضوري و يا حتي اينترنتي خريداري كنيد.”

لباس خواب

عده اي از افراد با لباس خواب زنانه يا عده اي ديگر با لباس خانه يا با لباس زير زنانه به خواب مي روند. بهترين لباس براي خواب, لباس خواب است. شايد از خود بپرسيد چرا بايد لباس خواب پوشيد؟ مهم ترين دليل اين است كه آن ها راحت هستند. تحقيقات اخير نشان داده است كه خوابيدن با لباس سبك و راحت مي تواند به سلامتي افراد كمك زيادي كند. بدن فراد در خواب شل مي شود و كار بازسازي ارگان ها و حذف سم ها آغاز مي شود لباس خواب راحت به اين فرايند طبيعي بدن كمك بسزايي مي كند.

 

لين - لباس زير زنانه - ست شورت و سوتين و لباس خواب زنانه

 

انواع لباس خواب

لباس خواب زنانه كه مي توان آن را از فروشگاه ها تهيه كرد، انواع مختلفي دارد و در يك تقسيم بندي كلي به راحتي و فانتزي تقسيم مي شوند. لباس خواب راحتي دسته اي از آن ها هستند كه در هنگام خواب استفاده مي شود. معمولاً پيراهن هاي گشاد و معمولي اي هستند كه به زير زانو مي رسند. لباس هاي خواب فانتزي لباس هايي هستند كه خانم ها براي افزايش ميل همسرشان به تن مي كنند. يكي از انواع لباس خواب كه در زير مجموعه ي لباس خواب راحتي قرار مي گيرد لباس خواب ساتن است كه به دليل سر بودن پارچه فرد در آن احساس راحتي كرده  و به خوابي خوب و عميق فرو مي رود.

جنس لباس خواب

براي انتخاب يك لباس خواب مناسب كه معمولا در فروشگاه هاي لباس زير زنانه به فروش مي رسد، بايد به چند نكته توجه كنيد. اولين  نكته و مهم ترين نكته آن است كه دقت كنيد لباس خوابي كه خريداري مي كنيد از چه جنس ساخته شده است و آيا سبك و نرم است؟ لباس خواب هم مانند لباس زير زنانه نبايد از نايلون ساخته شده باشد چرا كه اين جنس به بدن مي چسبد و باعث تعرق بدن مي شود. بهترين جنس لباس خواب كتان و پنبه است چرا كه بسيار نرم , لطيف و قابل شست و شوست و با خيال راحت مي توانيد آن ها را بارها و بارها بشوييد.

يكي ديگر از مزاياي اين پارچه ها آن است اين جنس لباس مانند پارچه هاي پشمي و آكريليك باعث تحريك پوستي نمي شوند. لباس خواب ابريشمي بهترين گزينه براي  فصل سرما است چرا كه بدن را در برابر سرما گرم نگه مي دارد. نكته ي ديگر آن است كه براي انتخاب لباس خواب به اندامتان توجه كنيد. براي افراد لاغر لباس زير زنانه اي كه خطوط افقي دارد هرگز توصيه نمي شود. اگر نه تنها لاغر هستيد قد بلندي نيز داريد لباس خواب و لباس زير زنانه ي رنگي براي شما بهترين گزينه است.

خريد لباس زير زنانه عروس

يكي از اقلامي كه براي عروس تهيه مي شود لباس خواب عروس و لباس زير زنانه عروس است. طبق اين رسم خانواده ي داماد براي عروس لباس زيري مخصوصي براي شب عروسي مي خرند.

براي خريد لباس زير زنانه ي عروس بايد چند نكته را در نظر داشته باشيد: لباس زير عروس بهتر است از جنسي باشد كه حساسيت پوستي ايجاد نكند و بسيار نرم و راحت باشد كه لباس زير زنانه با جنس نخ،كتان و پنبه پيشنهاد مي شود. دومين نكته آن است كه سايز لباس زير عروس بايد متناسب باشد و با توجه به اندام و رنگ پوست عروس انتخاب شده باشد.

لباس زير زنانه براي عروس مي تواند يك تكه يا چند تكه باشد. توصيه ما به شما لباس هاي زير زنانه دو تكه با حجاب رويه هستند چرا كه علاوه بر كاربردي كه دارند زيبايي زيادي نيز دارند.  انواعي از لباس هاي زير زنانه ي عروس در بازار موجود است اما شما بايد جديد ترين مدل هاي لباس زير زنانه ي را انتخاب كنيد.

 

 

لين - لباس زير زنانه - خريد لباس زير زنانه عروس

 

خريد لباس زير زنانه ي فانتزي

لباس هاي فانتزي مدل هاي مختلفي دارند. لباس هاي فانتزي به عنوان يك نوع لباس تحريك كننده و بهبود دهنده ي روابط زناشويي به شمار مي رود. تمامي لباس هاي زير فانتزي تحريك كننده و لختي هستند و بيشتر آن ها برجستگي هاي بدن زنانه را بيشتر به نمايش مي گذارند. در حقيقت لباس هاي فانتزي يكي از انواع لباس خواب است و مانند ساير لباس هاي زير مصرف روزانه ندارند.

 

لين - لباس زير زنانه - خريد لباس زير زنانه فانتزي

 

در حقيقت لباس هاي فانتزي يكي از انواع لباس خواب است و مانند ساير لباس هاي زير مصرف روزانه ندارند. لباس هاي فانتزي همگي شامل شورت و سوتين مي شوند و بعضي از آن شامل جوراب مي شوند كه با بند هايي كه از روي كمر مي گذرد به جوراب وصل مي شود. نوعي ديگر از لباس هاي زير زنانه ي فانتزي كه به آن ها كاستوم گفته مي شود شامل تم هاي مختلف شغلي و حرفه اي مي شود.

معمولا جنس لباس زير فانتزي از گيپور و تور است. با توجه به مدل هاي مختلفي كه لباس هاي فانتزي دارند هركس مي تواند با توجه به سليقه خود يك مدل از آن ها خريداري كند. براي خريد لباس زير زنانه فانتزي ابتدا رنگ پوستي خود و علاقه ي همسر خود را بدانيد تا انتخابي درست و هوشمندانه داشته باشيد. بسيار از افراد از خريد لباس زير زنانه ي فانتزي به صورت حضوري خجالت مي كشند پس خريد اينترنتي محيطي بدون استرس و فشار را براي خريدار به وجود مي آورد كه فرد به راحتي بتواند خريد خود را انجام دهد.

 

مايو و بيكيني

امروزه گونه هاي متفاوتي از لباس زير  را با عنوان بيكيني به بازار عرضه مي شود. بيكيني لباس شناي زنانه است كه شامل سوتين و شورت مي شود. بيكيني ها طرح هاي متفاوتي دارند از جمله مونوكيني ها, تريكيني ها و … كه در هر مدل از آن قسمت خاصي از بدن پوشيده و ساير اندام مانند ناف برهنه مي ماند در طراحي بعضي از بيكيني ها از زيورآلاتي سنگي و فلزي استفاده مي شود.

 

لين - لباس زير زنانه - خريد لباس زير زنانه مايو و بيكيني

 

بيكيني از جنس هاي متفاوتي توليد مي شود از جمله نخ و پنبه. مايو يا لباس شنا نام لباسي است كه براي شنا كردن از آن استفاده مي شود. مايو زنانه انواع مختلفي دارد كه مانند بيكيني پوشانندگي آن در مدل هاي مختلف متفاوت است. جنس الياف لباس شنا معمولاً از الياف مصنوعي است. لباس زير زنانه ي بيكيني و مايو هردو چسبان هستند و در طراحي آن ها اصول يكساني در نظر گرفته مي شود ولي مايو بيشتر براي انجام ورزش در ديد عموم پوشيده مي شود.

 

5 مزيت شگفت انگيز پوشيدن لباس زير زنانه مناسب

ما در مورد لباس هاي زير زنانه توصيه ها و نكاتي را براي سلامتي خود انتخاب نمي كنيم. ما واقعاً به بهبود دانش شما در مورد لباس زير اهميت مي دهيم تا بدانيم چه مواردي براي شما وجود دارد. مي خواهيم به هر زن ، صرف نظر از اندازه ، شكل ، بودجه و سليقه شخصي اش ، نشان دهيم كه مي تواند لباس زير زنانه با كيفيت ، قابل ارائه و خوشايند داشته باشد كه متناسب با سبك زندگي ، بدن و خواسته هاي او باشد. همچنين مي دانيم كه چگونه پوشيدن لباس زير مناسب مي تواند جنبه هاي خاصي از زندگي او را تغيير دهد.

هر چند ممكن است اين نكات كوچك باشند ، اما مي توانند در شادي و رضايت كلي يك زن نقش داشته باشند. براي قانع كردن بيشتر شما ، در اينجا 5 مزيت شگفت انگيزي را كه از پوشيدن لباس زير مناسب براي شما ايجاد مي شود تا قبل از تصميم گيري به خريد لباس زير زنانه، خود را وادار به تفكر كنيد را بيان مي كنيم:

لباس زير زنانه لين

 فيزيك شما را بهبود مي بخشد

باور كنيد يا نه ، وقتي لباس زير شما متناسب باشد و انتخاب شما درست باشد اين عمل شما باعث پشتيباني صحيح از بدنتان است

 انتخاب صحيح شما به سلامت بدن كمك مي كند

حمايت كردن از سينه ها بسيار مهم است و اين حمايت از سينه ها با لباس زيرزنانه اي كه اندازه مناسبي دارد و آنها را در جاي خود نگه مي دارد و هرگونه استرس و ناراحتي را كاهش مي دهد، امكان پذير است. انتخاب لباس زير مناسب ، براي سلامتي زن نيز بسيار مهم است. لباس زير تنگ كه خيلي كوچك است مي تواند منجر به عفونت ، سوزش و درد شود. تلاش براي پوشيدن لباس زير مناسب يك قدم كوچك اما مفيد است كه مي توانيد براي حفظ سلامتي خود استفاده كنيد.

جنبه هاي زندگي شما را آسان تر مي كند

سطح فعاليت شما مي تواند تعيين كند كه چه نوع لباس زيري را بايد بپوشيد و انتخاب مناسب مي تواند هرگونه ناراحتي مرتبط با فعاليت را كاهش دهد. سوتين هاي ورزشي و شورت پنبه اي براي بانوي فعال ضروري است.

 كيفيت به شما پاداش مي دهد

دنياي لباس زير زنانه با دنياي مد تفاوت دارد. اغلب اوقات كه براي يك تكه لباس زير قيمت سنگيني پرداخت مي كنيد ، به همين دليل است. اين كه آيا در طراحي بسيار دقيق ، پارچه هاي بادوام و با كيفيت  و يا ويژگي هاي خاص زيادي ، بارها ، ارزش آن را دارد كه كمي هزينه ي بيشتري صرف آنها كنيد جاي شك و شبهه باقي نمي گذارد زيرا كه دوام بيشتري خواهد داشت ، راحت تر خواهد بود ، احساس بهتري خواهيد داشت و به همه اين مزاياي شگفت انگيز منتهي خواهيد شد.

ميتواند اعتماد به نفس شما را از نظر جسمي و روحي تقويت كند

پوشيدن يك لباس زير زنانه مناسب، هرچه براي شما معني دارد ، باعث مي شود در وهله ي اول احساس خوبي داشته باشيد! صرف نظر از اين كه كسي آن را ببيند يا نه ، وقتي شما اين كار را مي كنيد ، همين كافي است تا نرمي و لطافت پارچه هاي دوست داشتني پوست شما را لمس كند. همين كه لباس  خود را پوشيديد و احساس زيبايي كرديد همين انتخاب صحيح و احساس راحتي و نرمي باعث مي شود كه اعتماد به نفس شما تقويت شود.

مزاياي استفاده از لباس هاي زير زنانه

بيشتر افراد ممكن است زمان و هزينه كافي براي خريد شورت و سوتين زنانه نگذارند. شايد بدون اغراق است اگر بگوييم خريد يك ست شورت و سوتين مناسب مي­تواند ضامن سلامت فردي شما باشد. ديگر مزاياي خريد سوتين و شورت با كيفيت به شرح زير است:

1- حفظ بهداشت فردي: پوشيدن شورت و سوتين از تماس مستقيم بدن شما با لباس­ هاي ديگر مثل شلوار و يا بلوز جلوگيري مي­كند. اين لباس­ها به دليل استفاده مكرر ممكن است آلوده باشند كه در صورت عدم پوشيدن آن ، نقاط حساس بدن شما ممكن است دچار بيماري­هاي پوستي شود.

2- اصالت و سلامت: هر چند پوشيدن آن موجب حفظ سلامت مي­شود از طرف ديگر با حفظ فرم بدن شما مي­تواند نشان دهنده اصالت شما در پوشش باشد.

3- زيبايي: امروزه شورت و سوتين در طرح­هاي بسيار زيبايي در بازار موجود هستند كه پوشيدن آن­ها سبب افزايش ظرافت و زيبايي بدن شما مي­شود. شورت زنانه توري، ست سوتين با شورت هاي جذاب همه مي­توانند زيبايي اندام شما را دوچندان كنند.

4- جلوگيري از ايجاد عفونت زنانه: يكي از بيماري­هاي شايع در خانم ها عفونت در ناحيه واژن است. پوشيدن شورت زنانه تميز از بروز اين بيماري تا حد بسيار زيادي جلوگيري مي­كند.

5- احساس امنيت: از ديرباز انسان نسبت به پوشاندن عورت خود تمايل داشته است. پوشيدن ست لباس زير احساس امنيت رواني را در افراد ايجاد مي­كند.

6- تحريك كننده هستند: لباس­ هاي  زير زنانه در صورتي كه از طرح هاي توري و يا فانتزي باشند مي­توانند در رابطه هاي جنسي به عنوان فاكتور تحريك كننده عمل كنند. در كنار استفاده از شورت  و سوتين زنانه جذاب نبايد از لباس خواب زنانه غافل شد. در حال حاضر لباس خواب با طرح هاي جديد و با كيفيت را به راحتي مي­توان از فروشگاه­­ها تهيه كرد.

لباس زير زنانه (ست شورت و سوتين) لين

معايب عدم استفاده از لباس زير زنانه

نپوشيدن شورت و سوتين معايب زيادي براي خانم ها دارد. سوتين در جلوگيري از افتادگي سينه در طولاني مدت بسيار مناسب است. در صورت عدم استفاده از سوتين ممكن است سينه فرم خود را از دست داده و به سمت پايين متمايل شود كه اصلا خوشايند نيست. همچنين يكي از كابردهاي سوتين دادن حالت گرد ومناسب به سينه است، نپوشيدن سوتين باعث خواهد شد تا سينه­ هاي شما از زير لباس جلوه خوبي نداشته باشند. از طرفي لباس زير يا سوتين هنگام ورزش و يا انجام فعاليت­هاي سنگين با حفظ وزن سينه از ايجاد خستگي جلوگيري مي­كند. نپوشيدن شورت نيز طبق يافته هاي پزشكي مي­تواند منجر به عفونت هاي قارچي در بانوان شود. پوشيدن شورت با خشك نگاه داشتن ناحيه تناسلي راهي مناسب براي سالم نگاه داشتن واژن است.

علايمي كه نشان مي­دهد سايز لباس زير زنانه مناسب نيست

شايد از خود بپرسيد خوب از كجا بدانيم كه سوتين مناسب با سايز خود را انتخاب نكرده ­ايم؟ در صورتي كه يكي از علائم زير را پس از پوشيدن سوتين در خود مشاهده مي­ كنيد بايد نسبت به تعويض سايز سوتين خود اقدام كنيد:

  • بندها ي پشتي سوتين، به بدن شما فشار وارد مي‌كند و باعث جا گذاشتن علامت قرمز بر روي پوست شما مي‌شود. توده هاي چربي  در قسمت پشت بدن، برجسته مي‌شود.
  • بندهاي سوتين كه در قسمت شانه قرار مي‌گيرد به شانه ها فشار وارد مي‌كند. داشتن احساس سنگيني و علامت قرمز بر جا گذاشتن از علائم انتخاب نادرست سايز  است.
  • بند قسمت پستي سوتين، به صورت صاف قرار نگرفته و داراي انحنا مي باشد.
  • اگر دو بند فاصله بين بند پشتي و بدن وجود داشته باشد شما در انتخاب سايز لباس زير زنانه درست عمل كرديد. ولي اگر اين اندازه بيشتر و كمتر از دو بند باشد شما سايز  مناسب را براي خود انتخاب نكرديد.
  • قسمتي از سينه از زير كاپ سينه سوتين بيرون مي آيد.
  • كاپ سينه كاملا بايد صاف روي سينه قرار بگيرد. اگر قسمت كاپ مسطح نباشد و داراي چين خردگي روي سينه باشد سايز لباس زير زنانه شما مناسب نيست.
  • در صورتي كه سينه‌ها به صورت برجسته از اطراف كاپ سوتين بيرون بزنند سايز لباس زير زنانه شما درست نيست.
  • اگر بندهاي سوتين روي شانه قرار نمي‌گيرند و مرتبا سر مي‌خورند.
  • در صورت استفاده از سوتين‌هاي فنردار، قسمت فنر به زير سينه فشار وارد مي كند و شما احساس مي كنيد چيزي داخل پوست سينه شما مي شود.
  • پس از پوشيدن لباس، سينه ­هاي شما جلوه زيبايي ندارند و مدام نياز داريد لباس خود را مرتب كنيد.

 

شركت لين سال­هاي طولاني است كه با توليد لباس­ هاي زير زنانه با كيفيت توانسته است رضايت مشتريان خود را بدست آورد. طرح­هاي متنوع شركت لين توانسته است به نيازهاي اكثر افراد با سليقه ­هاي مختلف جواب دهد. از مهمترين ويژگي­ هاي محصولات اين شركت استفاده از مواد اوليه مرغوب در توليد محصولات است. همچنين بارزترين مزيت رقابتي اين شركت با ساير توليد كننده­ ها ، عرضه لباس زير با بهترين قيمت و با كيفيت بالا است.

نكته مهم سرمايه گذاري در  اين است كه تمام كارهاي لين با كيفيت و بسيار خوب است كه در آن به طراحي لباس زير زنانه نيز توجه خاصي شده است. تمامي كالاهاي موجود در مجموعه ما طوري طراحي شده است تا در كنار طراحي زيبا از كيفيت بالايي نيز برخوردار باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.